Monday, February 6, 2012

U.P.D.A.T.E on Maulidul Rasul day..

Assalamualaikum....

Ahaaa..x sempat nak ngadap laptop sejak jadi housewife + toiler ni..huu..Tambah2 lagi laptop rosak..terpaksa la kacau laptop en asben kejap utk update lycra terkini..huu.. Alhamdulillah dah banyak gak hasil lycraku terjual..x sempat nk upload da org amik dulu..alhamdulillah sangat...

TERKINI

Jarang cuti panjang saya duk kat rumah jerr..bese mesti balik kampung..tp d sbbkan org tua saya berada di rumah kakak la ni..so, saya n family stay jela kt umah dgn aktiviti masing2..Tuk sehari mengadap family + mesin jahit..inilah antara hasilnya...









Keistimewaan tudung saya adalah, saya buat lebih besar dari size tudung standard.. so kredit kepada muslimah yang memakai tudung yg agak labuh..Nak murah dan besar..mehla jumpa dan order kat saya.

Simple, selesa dan menarik...




Haaa..yang kat bawah ni..kononnye buat untuk di pakai semasa reunion family team asben. Tp tercancel lak..atas sbb2 yg x dpt d elakkan..niway..baju n tudung da siap sedondon..pakai jela g mane2..ekekke...



Tuk muslimah yang nk order..just call me @ 0132377347 (Putrajaya, cyberjaya, bangi, serdang, dengkil..dll..) Order..jangan x order k?? :D

Salam Maulipdul Rasul..2012.. :)

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright D'MAIZ Collections 2009. Powered by Blogger . Wordpress Theme by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul Dudeja .