Monday, December 26, 2011

Berita Terkini..

Assalamualikum wbt... Siannyerla blog aku yg 1 ni..da lame tunggu aku masukkan citer2 terkini.. K lah..actly, blog ni mmg aku simpan dulu untuk biz aku yg akan aku fokuskan x lama lg.. Iaitu, Tudung Lycra...Sape x kenal tudung lycrakan..??? Melambak kat pasar n butik2.. he3.. Sebenarnyer blog ni pun bukanla utk aku nk promot gempak biz aku ni..jus nk share cite terkini tudung lycra yg aku buat ni.. Alhamdulillah..walaupun x secantik mane, x sebanyak mane..tp aku puas sbb aku dapat hasilkan tudung lycra yg selesa untuk org sekeliling aku.. bagi aku bukanlah keuntungan yg pertama... Tp adalah keselesaan pelanggan utk memakai tudung ni..





Ni antara yg da siap dan terjual..Actly banyak da siap dan aku x sempat nk upload..tp org da kebas dulu..ekeke.. Alhamdulillah, pelanggan aku sangat berpuas hati dgn tudung yg aku buat.. kebanyakan suke bentuk cap(awning) dia..selesa bile di pakai.. Antara yg paling banyak order mak mertuaku dan adik iparku.. TQVM.. Nipun banyak lg yg orang order..mlm ni aku nk rehat jap..badan rasa letih..tp x leh tido.. Insya Allah..aku target be4 ujung minggu ni aku nk siapkan sekurang2nyer 15 helai tudung n laku dijual.. Now,aku nk tido dulu..coz perut da sangat pedih..makin lmbat tido, makin lapor..huuuu.. So kawan2 yg terdekat, insya Allah tudung akan dibawa ke opis x lame lg..tungguuuu..... (^_^) daaaaaaaaaaa...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright D'MAIZ Collections 2009. Powered by Blogger . Wordpress Theme by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul Dudeja .